رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان گفت: مهندسان نماد توانایی و قدرت یک کشور هستند و وظیفه سنگین امروز ما صیانت از سرمایه‌های ملی است.

به گزارش میرملاس‌خبر، علیرضا آریان‌مهر در مراسم معارفه مسئولان دفاتر نمایندگی‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان اظهار داشت: مهندسان نماد توانایی و قدرت یک کشور هستند و وظیفه سنگین امروز ما صیانت از سرمایه‌های ملی و حفظ حقوق مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی استان و کشور است.

وی با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان یکی از بازوهای مهم کشور، تأثیرات خود را در جامعه امروز گذاشته است، افزود: ساخت و سازهای بسیار خوبی در این سال‌ها انجام شده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان عنوان کرد: وجود مهندسان در هر جامعه‌ای لازم و ضروری است، بنابراین یک مهندس خوب باید دارای علم و تحصیلات مناسب باشد و برای رعایت منافع مردم و بهره‌برداری نهایی در ساختمان‌ها تلاش کند.

وی با اشاره به بخشنامه تعارض منافع نظام مهندسی، خاطرنشان کرد: برخی از مهندسین نسبت به این موضوع اعتراض دارند اما این مشکل از سمت سازمان نظام مهندسی ساختمان نیست زیرا مصادیق آن کلاملا شفاف نیست و به وزارتخانه مربوط می‌شود، که در این‌خصوص نیز از طرف سازمان مکاتباتی با اداره کل راه و شهرسازی انجام گرفته است‌.

آریان‌مهر در ادامه از گسترش خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی استان خبر داد و گفت: این سازمان با فراهم ساختن زیر ساخت‌ها به دنبال تداوم خدمات الکترونیک در شهر خرم‌آباد و تمام شهرهای استان است.

وی اضافه کرد: الکترونیکی شدن تمام خدمات مهندسی در اولویت کاری هیات مدیره سازمان قرار دارد و بستر‌های لازم جهت اجرای این خدمات تهیه و تلاش می‌کنیم اختیارات بیشتری به نمایندگی داده شود.

 

خبرنگار: کرم ملک‌آسا