جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخاباتی و زمان‌بندی حضور نامزد‌ها برای مناظره در حوزه‌های هفت‌گانه در صدا و سیمای استان برگزار شد.

به گزارش میرملاس‌خبر، جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخاباتی و زمان‌بندی حضور نامزد‌ها برای مناظره در حوزه‌های هفت‌گانه با حضور استاندار و اعضای این هیئت در صدا و سیمای استان برگزار شد.

در این جلسه فرهاد زیویار  استاندار لرستان با اشاره به ظرفیت خوب صدا و سیمای استان برای تبلیغات نامزد‌های انتخابات، اظهار داشت: هفت کانال محلی برای تبلیغات نامزد‌ها در صدا و سیما در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه نامزد‌ها ۲۰ دقیقه فرصت تبلیغ در صداوسیمای استان را دارند، افزود: این زمان فرصت مناسبی است تا مردم از طریق کانال‌های انتخاباتی تلویزیونی با کارنامه نامزد‌ها آشنا شوند.

علیرضا شیروی مدیرکل صدا و سیمای لرستان نیز با اشاره به اینکه صداوسیمای استان آمادگی لازم برای انجام مناظره نامزد‌های هر حوزه انتخابیه را دارد، گفت: از طریق کانال‌های انتخاباتی تلویزیونی طراحی شده در صدا و سیما با نامزد‌ها در ارتباط هستیم و زمان انجام مناظره نیز به زودی اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده هر نامزد ۳ فرصت ۵ دقیقه‌ای برای بیان دیدگاه‌های خود در خصوص موضوع مناظره، فرصت نقد دیدگاه‌های افراد و جمع‌بندی را خواهد داشت.

گفتنی است مناظره‌های ضبط شده از سوم اسفند به صورت روزانه از کانال‌های انتخاباتی تلویزیون شبکه لرستان پخش خواهند شد.