در نشست مشترکی شهر خرم‌آباد به عضویت مجمع شهر‌های آسیایی (AMF) درآمد.

به گزارش میرملاس‌خبر، در نشستی با حضور اسد شعار مدیرکل بازرسی شورای عالی استان‌ها، داریوش بارانی شهردار خرم آباد، مجید دریکوند عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد، علی رضاییان نماینده استان لرستان در شورای عالی استان‌ها و دکتر غلام‌زاده دبیرکل مجمع شهر‌های آسیایی، خرم‌آباد به عضویت مجمع شهر‌های آسیایی (AMF) درآمد.

مجمع شهر‌های آسیایی بیش از ۱۵ سال است که با عضویت بیش از ۸۰ شهر از کشور‌های آسیایی فعالیت می‌کند و دبیرخانه دائمی آن در تهران است، این مجمع یک سازمان بین‌المللی است که به گسترش و تعالی روابط و همکاری بین شهرداران و مدیران شهری در آسیا اختصاص دارد.
هدف مجمع شهرداران آسیایی کمک به شهر‌ها برای توسعه دیپلماسی شهری و عمومی، تبادل دانش، دانش فنی و تجربیات مدیریت شهری همچنین همکاری تخصصی بین اعضا و تقویت و ادغام بین شهر‌های آسیایی، شهرداران و شهروندان به زندگی بهتر است.
مجمع شهرداران آسیایی با ابتکار شهرداری تهران و حمایت دولت‌های آسیایی ایجاد شده است، شعار این مجمع آسیا برای شهروندان، ادغام برای زندگی بهتر است.
مجمع شهرداران آسیایی در طول تاریخ خود بیش از یک دهه حضوری تأثیر‌گذار در روند مدیریت امور محلی و شهری در آسیا داشته و در عین حال، راه را برای تبادل اطلاعات هموار کرده است.