دکتر پرستو بخشی  دیگر در میان ما نیست، حالا به هر دلیلی، مرگ او را در آغوش گرفت و در کنار پدر و مادرش آرام گرفت.

به گزارش میرملاس‌خبر، عبدالرضا شهبازی_ بلوطستان/ دکتر پرستو بخشی  دیگر در میان ما نیست، حالا به هر دلیلی، مرگ او را در آغوش گرفت و در کنار پدر و مادرش آرام گرفت.

پدر و مادری که آرزوهای بلند و زیبایی برای دختر جوان‌شان داشتند، آنها پیش از پرستو پر کشیدن و رفتن و پرستو طاقت دوری آنان را نداشت، مرگی خودخواسته یا شرایطی که مرگ را برایش فراهم کرده بود. میان این دو تفاوت فاحشی وجود دارد.

چقدر دیگران در این مرگ مقصر هستند و باید در مقابل وجدان خود پاسخ گو باشند بماند برای آنها و خلوت  تنهایی شان.

نمی‌دانم در کجای این جهان بی رحم و کج اندیش ایستاده ایم که جوانمردی و مروت کمترین نقش را دارد در زندگی ما بازی می کند.

دکتر پرستو بخشی می تواند دختر من باشد، خواهر تو و یا فرزند مادری داغ دیده  که زمینه مرگش را فراهم کرده اند تا دیگر نباشد.

این سؤال مطرح هست که اگر یک نفر  تنها یک نفر در میان  خیل عظیم آدم ها یک روز، یک ساعت  و یا حتی  چند دقیقه قبل از این اتفاق در کنار پرستو قرار می گرفت و حرف های او را گوش می داد، آیا این اتفاق ناگوار برای یکی از موثرترین فرزندان این آب و خاک می افتاد؟

قطعا دکتر پرستو بخشی متخصص قلب و عروق از ما بیشتر معنی مرگ و جدال با آن را می فهمید و زندگی را شاید از همه ما بیشتر دوست داشت، اما به آن پایان داد.

ای کاش متولیان سلامت کشور بدون توجه به حاشیه ها و شانتاژ های رسانه ای با دقت بیشتری این مرگ های ناگهانی را در میان کادر سلامت کشور بررسی کند، به دنبال راه‌حل‌های منطقی برای رفع مشکلات باشد تا دیگر شاهد چنین مرگ های دلخراشی نباشیم.

و نکته آخر اینکه ای کاش  افرادی که زمینه این مرگ را به هر شیوه ممکن فراهم نموده اند در مقابل وجدان خود و وجدان بیدار و آگاه جامعه پاسخی منطقي داشته باشند  و گر نه سالها باید عذاب این مرگ هولناک را به دوش خود بکشند.

روح دختر جوان سرزمین مان دکتر پرستو بخشی در آرامش ابدی باد.

توضیح:  دکتر پرستو بخشی متخصص قلب و عروق پزشک طرحی  بیمارستان ابن سینا شهرستان دلفان  مرگ را در آغوش گرفت.