نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: همه مسوولان و مردم باید شبانه روز در حال تلاش برای پیشرفت همه جانبه استان باشند.

به گزارش میرملاس‌خبر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد با بیان اینکه تمام افکار، اندیشه‌ها و اقدامات در داخل کشور باید متوجه پیشرفت در همه عرصه ها و استان ها باشد، اظهار داشت: باید متوجه دشمن بود و آمادگی مقابله با توطئه های داخلی و خارجی دشمن را داشت، در لرستان همه مسوولان و مردم شبانه روز در حال تلاش برای پیشرفت همه جانبه استان باشند.

وی افزود: تسریع در زیرساخت ها، احداث راه آهن و سد معشوره بدون کاستن از ارتفاع و حجم مخزن، تکمیل بیمارستان ها، راه اندازی صنایع تعطیل، نیمه تعطیل و یا نیمه تکمیل، احداث صنایع جدید نیاز ضروری لرستان است و منجر به کاهش آسیب های اجتماعی و بیکاری در این استان می‌شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به انتصاب فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: تکریم و معارفه ها در سیستم مدیریت یک امر رایج است اما مسئله این تکریم و معارفه را متفاوت با سایر انتصاب ها نموده است، زیرا سپاه حضرت ابوالفضل(ع) محل عروج فرزندان رشید و دلاور این استان بوده که سرمایه های گرانبهایی برای این اسلام و مردم بوده اند.

وی افزود: خانواده معظم شهدا و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و خانواده های جانبازان و آزادگان و عموم مردم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از آن خود می دانند و به آن دلبستگی دارند و همین باعث متفاوت شدن این تکریم و معارفه شده است.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی بیان کرد: بخشی از پیشرفت و سازندگی در همه عرصه ها وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان و برای لرستان مهم بوده و است که این مسوولیت خطیر را فردی شایسته برعهده گیرد.

وی افزود: سردار نعمت اله باقری فرمانده جدید سپاه استان استعلام های لازم را از بازرسی سپاه، حوزه نمایندگی ولی فقیه، حفاظت و اطلاعات و دیگر بخش ها کسب کرده و از سوی فرماندهی کل سپاه انقلاب اسلامی به عنوان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان معرفی شده که نشان می دهد فرمانده ای متعهد، توانمند و دارای دانش و تجربه نظامی و سلامت کاری است.

حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد: سردار مرتضی کشکولی فرمانده سابق سپاه حضرت ابوافضل(ع) لرستان نیز از یادگاران دوران دفاع مقدس است و مسوولیت های خطیری را در استان های مختلف کشور برعهده داشته و خدمات ماندگاری را برای مردم ارائه داد و در میان فرماندهان از برجستگی و امتیازات غیرقابل انکاری برخوردار است.

وی در ادامه افزود: روز حمل و نقل را به طلایه داران این عرصه تبریک می گوییم چرا که حمل و نقل باعث پیشرفت می شود و بخشی از پیشرفت کشور مرهون زحمات این عزیزان است.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی همچنین با اشاره به روز دوشنبه به عنوان روز جهان عاری از خشونت گفت: حق وتویی که در اختیار قدرت های سلطه گر و شیطان بزرگ نهاده شده یعنی گسترش جرم و خشونت، رژیم صهیونیستی به فضل الهی در میدان شکست خورده و بی آبرو شده و خواری این رژیم و گرگ های درنده همدست وی را از خداوند منان خواستاریم.