وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال ۱۷ میلیون مسافر نوروزی را پیش‌بینی می‌کنیم که از ظرفیت‌های حمل‌ونقلی مختلف غیر از بخش خصوصی استفاده می‌کنند.

به گزارش میرملاس‌خبر، مهرداد بذرپاش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال ۱۷ میلیون مسافر نوروزی را پیش‌بینی می‌کنیم که از ظرفیت‌های حمل‌ونقلی مختلف غیر از بخش خصوصی استفاده می‌کنند این عدد جهاد متفاوتی را می‌طلبد، بنابراین از یکی، دو روز آینده عملیات سنگین راهداری آغاز شده و تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت همچنین در بخش ریلی و بخش‌ هوایی نیز اقداماتی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ما در حوزه فرودگاهی کشور ۲ راهبرد جدید داریم، تصریح کرد: این دو راهبرد  ایمنی و آسایش و آرامش، مسافران و مردم است.

بذرپاش ادامه داد: در حوزه شبکه فرودگاهی ایمنی شهروندان و مسافران برای استفاده از ناوگان هوایی کشور در راس اولویت‌ها قرار دارد و تجهیزاتی که امروز در این فرودگاه به بهره‌برداری رسید و قرار است در سایر فرودگاه‌ها نیز راه‌اندازی شود هم به ایمنی پروازها و هم کاهش سطح تاخیر پروازها می‌انجامد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ به سر می‌بریم، عنوان کرد: سال آینده سالی برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم است، سالی که تلاش می‌کنیم رکوردهای جدیدی را به ثبت برسانیم تا مردم طعم شیرین خدمت را بیش از پیش احساس کنند. در این روزها پژواک اخبار تلخ و دلسردکننده چند برابر اخبار امیدبخش است. این روزها در فضای مجازی برای انتشار اخبار تلخ رقابت و با ضریب بالا منتشر می‌شود اما خبرهای امیدبخش به سرعت منتشر نمی‌شود که این طبیعت فضای مجازی است.