فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۷۹ تن برنج و ۲۵ تن کود شیمیایی قاچاق در الیگودرز کشف و ضبط شد.

به گزارش میرملاس‌خبر، سردار یحیی الهی صبح امروز در جمع خبرنگاران از کشف و ضبط ۱۰۴ تن کالای قاچاق در شهرستان الیگودرز خبر داد و اظهار داشت: در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا، ماموران ایست و بازرسی «خمه» در محور اصفهان – الیگودرز به سه کامیون کشنده مشکوک شدند و آنها را در یک عملیات متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون‌ها ۷۹ تن برنج قاچاق فاقد مجوز قانونی کشف شد و در این رابطه سه نفر دستگیر شدند که کارشناسان ارزش برنج‌های کشف شده را ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد: همچنین ماموران ایست و بازرسی «خمه» این شهرستان، در عملیات دیگری حین کنترل خودروهای عبوری در محور اصفهان به الیگودرز، به ۲ دستگاه کامیون کشنده حامل بار مشکوک شدند و آنها را نیز متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو، ۲۵ تن کود شیمیایی قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای مکشوفه چهار میلیارد ریال برآورد شده است و در این رابطه ۲ متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار الهی با تاکید بر عزم جدی پلیس در مقابله با پدیده شوم قاچاق از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.