مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: باید به رویکردهای اخلاق‌محور در بازپروری معتادان توجه شود، به همین دلیل ما به اقدامات انجمن معتادان گمنام باور داریم و همراهی این انجمن می‌تواند نتایج بسیار مطلوب‌تری به‌ همراه داشته باشد.

به گزارش میرملاس‌خبر، عبدالمجید کشوری ظهر امروز در دیدار با اعضای انجمن معتادان گمنام استان ضمن تأکید بر توجه به رویکردهای اخلاق‌محور در بازپروری معتادان، اظهار داشت: نقش جمعیت NA در جامعه‌پذیری افراد بسیار مؤثر است، به همین دلیل به اقدامات انجمن معتادان گمنام باور داریم و همراهی این انجمن با همکاران ما می‌تواند نتایج بسیار مطلوب‌تری به‌ همراه داشته باشد.

.
وی افزود: اقدامات انجمن معتادان گمنام تا آنجا که در ذیل قوانین و مقررات باشد مورد حمایت ما خواهد بود چرا که معتقد هستیم در این‌ صورت عملکرد و بازده مثبتی پدید خواهد آمد.

مدیرکل زندان‌های لرستان همچنین بر لزوم توجه به مقوله روحی و روانی معتادان تأکید و تصریح کرد: تأمین نیاز‌های روانی و عاطفی اعضاء در جلسات انجمن موجب ارتقاء انگیزه و نهایتا بهبودی فرد شده و حتی این بهبودی را ارتقاء می‌دهد.

وی ادامه داد: علاوه بر اشتراک‌گذاری تجربیات اعضاء، کسب احترام و مورد پذیرش قرار گرفتن عضو انجمن NA موجب افزایش حضور منظم فرد در جلسات و در نتیجه شکست اعتیاد می‌شود.