رئیس کل دادگستری لرستان گفت: با فساد و واگذاری‌های غیرقانونی کارخانجات و واحدهای تولیدی مبارزه شود.

به گزارش میرملاس‌خبر، محمد رزم در مراسم معارفه دادستان جدید خرم‌آباد ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: باید از مدیرانی که به فکر رشد و توسعه استان هستند حمایت شود تا بتوانند به شهروندان خدمات بیشتری را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه باید با فساد و واگذاری‌های غیرقانونی و غیراصولی کارخانجات و واحدهای تولیدی مبارزه شود، افزود: متاسفانه در برخی از موارد سوء استفاده‌هایی در بحث واگذاری کارخانجات دولتی در کشور و استان دیده می‌شود.

رئیس کل دادگستری لرستان با تاکید بر تداوم برگزاری محاکمات علنی تصریح کرد: از این پس موضوعاتی مانند اختلاس‌های کلان و قتل‌های عمدی که در سطح جامعه بازتاب وسیع ناامنی را داردند به صورت علنی محاکمه خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه ستاد مبارزه با جرایم خاص استان بر روی موضوع تیراندازی‌ها و قتل‌های عمدی بیشتر تمرکز می‌کند، عنوان کرد: نیروی انتظامی استان چون گذشته در شناسایی، تعقیب و دستگیری قاتلان و مرتکبان جرایمی مانند قاچاق سلاح، مواد مخدر و سرقت‌های مسلحانه به صورت جدی تلاش کند.‌

به گزارش میرملاس‌خبر، در ابتدای سال‌جاری تعداد ۱۶ هزار و ۹۵۹ فقره پرونده در دادسراهای استان موجود بوده و در پنج ماهه اخیر نیز ۴۶ هزار و ۴۴۸ فقره پرونده جدید وارد دادسراها شده که در این مدت ۴۷ هزار و ۵۱۷ پرونده مختومه شده است.

در مجموع تعداد ۶۶ هزار مورد ابلاغ در دادسراهای استان انجام شده که ۵۴ هزار مورد آن معادل ۸۳ درصد بصورت  الکترونیکی ابلاغ شده است.